Priešvestuvinė fotosesija Trakuose

Visada smagu atrasti kažką naujo seniai pažįstamose vietose. Su užburiančiais raudonplaukiais Ramune ir Dariumi susitikome Vilniaus traukinių stotyje. Žinoma, galėjome į Trakus važiuoti ir mašina, bet juk traukiniu triskart linksmiau! Priešvestuvinė fotosesija Trakuose mano galvoje sukosi jau senokai, tad džiugu, kad atsirado bendraminčių šiai idėjai įgyvendinti. Be galo mėgstame čia atvažiuoti su šeima tiesiog pasivaikščioti ir nors trumpam ištrūkti iš sostinės voratinklio, apeiti Maironio apverktą Trakų pilį, užsukti kibininėn, stebėti jachtas Galvės ežere. Atvykę į Trakų traukinių stotį išsiruošėm į žygį pėsčiomis link Trakų pilies salos. Toks buvo mūsų pirminis planas, kurio bandėme laikytis visus pirmus 300 metrų. Daug nesvarstę ir nesiderėję tarpusavyje pasirinkome eiti Galvės paežere ir nebegalėjome atsispirti žydinčio pasivaikščiojimų tako pakelės grožiams nuo pat pirmųjų žingsnių.

***

Gera buvo ištiesti kojas medinėje, pavojingai siūbuojančioje prieplaukoje, plaukus kedenant pavasariniam vėjui. Dievaži, mane tas takas įtraukė ir nebepaleido – pavasaris ėjo iš proto skandindamas augmeniją žieduose, kur bepasisuksi, senos, nutrupėjusiais dažais žvejų valtys ant kranto, ežero pakrantėje pūpsantys išpuoselėti gyvenamieji namai, tolumoje besistiebiančios raudonos Trakų Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčios bokštų (mano viena mėgstamiausių Vilniaus rajone) kepurės – akimirką pamaniau, kad velniškai norėčiau čia atostogauti vasarą, dieviškai šiltai vakarą įmerkus kojas ežeran nuo medinio liepto sėdėti apsikabinus didžiulį dubenį raudonų vyšnių ir klausytis svirplių, grįžus atostogų palėpėn su nertomis užuolaidėlėmis lange skaityti knygą iki paryčių, visai kaip vaikystėj…

Norėjosi įsižnybti sau, įsitikindama, kad tikrai nesapnuoju. Jaučiausi taip, lyg būčiau atradusi lobį. Grįžusi po šios fotosesijos pasakojau namiškiams, kaip mes būtinai čia dar sugrįšime, kol dar nenužydėjo medžiai, kol nesibaigė ežero pasaka… Paežere nukeliavome iki pat Trakų pilies, ir tik pasiekę planuotą pagrindinę stotelę, kuri buvo mūsų kelionės tikslas, supratome, kad visgi geriausia jau mums nutiko toje paežerėje su senais lieptais, girgždančiais varteliais prie namų, apsilaupiusiomis valtimis ir einančiu iš proto pavasariu… Priešvestuvinė fotosesija Trakuose įgyvendinta, tad beliko sulaukti poros vestuvių retro stiliumi jau visai greitai!